Tidsfördriv

 

Vad lyssnar du på just nu? - Veronica Maggio-Mitt hjärta blöder 

Vilken färg har dina skor? - vita/svarta.
Hur många sms har du skickat med din telefon? - 432 sen Januari
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - Dennis
När vaknade du imorse? -
11
Vilket är det bästa året hittils? -
2010/2011

Är du en rökare? - absolut inte
Vad heter du i mellannamn? - Elisabeth
Vilken klass går du i? - börjar 8a i höst!
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - Dirty dancer-Enrique Iglesias ft. Usher
Vem ringde dig senast? -
Karolina
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? -
haha, ja 
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - tror det var karolina

Skostorlek: - 38-39
Hårfärg: - Brunett
Motto: - You only live once.
Vilket schampo använder du? - Aussie eller Garnier.

FAVORIT...

Sak att göra: - Fotografera, lyssna på musik och häga med kompisar
Kläder: - Varierar, men just nu jeansshorts och linnen :)
Film: - Gillar nästan allt, men får nog säga The last Song eller Something Borrowed
Serie: - Vampire diaries och Gossip girl! 

Gillar: - Sommar, att resa, sol, mina vänner o familj :)
Favoritmat: - Köttbullar och nypotatis!
Favoritdryck: - Appelsinjuice
Gillar du godis? - Jadå
Isåfall, vilken sort? - Choklad, sura colaflaskor och marshmallows.
Musiksmak: - Allting från Usher till Veronica Maggio
Senast lästa bok: - Håller på med Ingen sommar utan dig av Jenny Han.
Bästa årstiden: - Sommar! 
Skulle aldrig ta på dig: - utsvängda jeans

Senast någon frågade efter dig? - Haha, pappa hälsade just att en vän frågade efter mig imorse när jag sov.

Snyggast i världen? - Ojdå, Jake Gyllenhaal, Jon Kortajarena, Ed Westwick eller Ian Somerhalder :)
Katt eller hund? - Både och 
Fobier? - Riktigt små utrymmen.
Hur tidigt stiger du upp? - Om jag ska till skolan stiger jag upp 7 men under sommaren kring 11 :)
Hur många biologiska syskon har du? -
1
Vad heter han/hon? - Wilhelm

Brukar du skratta för dig själv: - hehe, ja

Vad står det i ditt 15 senaste sms? - Haha

Äger du några converse: - 4 stycken :)
Är du allergisk mot något
: - nej

Hur svarar du i mobilen: - hej? beror på vem som ringer :)

Vem ringde du senast: - Jenny

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: - haha, tror vi prata i 20 minuter

Antal timmar sömn inatt: - 10
Sov du ensam: - jepp

Tycker du om din pappa: - ja!
Brukar du komma i tid: - ja, oftast

När mår du bra: - när jag är med människor jag tycker om 

Vanligaste färg på dina kläder: - vitt och svart och blått tror jag

Vad tycker du om fötter: - hahaha

Är du aktiv i skolan: - gör mitt bästa

Hade du en bra kväll igår: - helt okej
Favoritdryck på morgonen: - juice!
När brukar du gå och lägga dig:
- runt 12/1 under sommaren

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: - jaa

Är du nöjd med ditt liv: - Jadå

Är du bortskämd: - Nej, det tycker jag inte

Vilken parfym använder du: - Paris Hilton-Can Can eller Naomi Campbell-Cat Deluxe


HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: -
Ja

Gråtit över en flicka: - Nja

Varit i slagsmål: - Nej
Blivit arresterad: - Nej (: 

ANTAL..
Gånger du varit kär:
- Aldrig på riktigt
Gånger ditt namn varit med i tidningen: -
Ett par gånger
Ärr du har på kroppen: - Ett.

SENASTE..
Bok du läste:
- Egoboost-Isabella Löwengrip, tror jag
Personen du fick sms av:
- Karolina
Gången hela din familj åt middag tillsammans: - En timme sen
Saken du köpte: - En smörgås i Lördags :)

Är du seriös: - Tjaa, beror väl på, haha

Använder du hårspray: - Nej, bara ibland
Kan du stå på händer: - Tjaa, i vatten
Salt eller socker:
- Socker
Gillar du ketchup: - Njaa
Är du glad nu: - Ja :) 
Var du glad igår: - Ja
Känner du nån som jobbar på sjukhus: - Har jobbat, ja
Stockholm är:
- Kanske världens finaste stad 
Göteborg är: - En stad :)
Spaghetti eller makaroner:
- Makaroner
Ett land du helst vill besöka: - USA, England, Nya Zeeland och Grekland!

Nästa gång du ska resa utomlands? - Hoppeligen Sverige i sommar, annars Grekland i höst! :)

Vad ska du göra efter att du har fyllt i denna lista? - Framkalla lite bilder eller fixa lite i mitt rum

Finaste mönstret? - Randigt! eller blommigt

En låt som betyder något för dig: - Apologize, kanske

Vad står det till sist i chattfönstret du har ''öppet'' på facebook? - Gonatt ♥

Senaste film du såg? - Scream 2, igårkväll, hehe

Senaste klädesplagg du köpt? - Min röda seglarrock från Henri Lloyd 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0