Shopping / Sthlm

Hemma igen efter tre helt underbara dagar i Stockholm, ni får se lite bilder senare ikväll!
Lämnade tyvärr efter mig ett av minneskorten på en restaurang i Barkarby, så bilderna
från själva Stockholm får jag nog inte se så mycket av mera...
Hoppas fortfarande att någon i personalen hittat det men de har inte hört av sig pånytt så
jag får nog ge upp nu ... Ska iallafall visa vad jag köpt. 

Grå tröja - Tommy Hilfigher.
Necessär - Newhouse.
Penal - Paul Frank.
Sneakers - Belle shoes.
T-shirt - Gina tricot. / Sockor - Tommy Hilfigher.
Elsas mode och Elsas värld - pocketshop.se.
Jeans - JC.
Hood - BikBok.
Sneakers - Lacoste.
Parfymer - Ralph Lauren.
Mörkblå tröja - Bikbok.
Hårsnoddar - Bikbok. / Hipsters - Puma och Toblerone.
Skolhäften - Akademiska bokhandeln. / Underkläder - Lindex.
Värmespray - Aussie, Åhlèns.

Där var de mesta jag köpte, förutom lite mer underkläder, linnen och ettpar leggings. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0