JAG

Hej! Eftersom jag nyligen har startat den här bloggen, så tänkte jag berätta lite kort om mig själv!
Jag är en glad tjej som älskar att fotografera. Jag använder mig av en Pentax K2000 tillsammans med Tamron AF 18-200mm F/3.5-6.3 och standarobjektivet. Jag är också intresserad av mode, skönhet och inredning. Jag går sjunde klass i en liten skola mitt i skogen ett par kilometer hemifrån. Efter skolan tillbringar jag min tid tillsammans med vänner och för det mesta med kameran i handen. Jag bor tillsammans med mina föräldrar och min lillebror i ett vitt hus en halv kilometer från havet.
Jag är rätt beroende av musik och bär med mig min ipod som är fylld med allt från svensk rapp-musik till R&B i väskan rätt ofta.
Jag älskar sena sommarkvällar vid havet, Maraobus "Schwizer nöt" och när första snön faller på hösten.
Tja, det är väl lite kort om mig. Mer får ni läsa om i fortsättningen här på min blogg!
Förresten, den nya headern ska min vän Karolina ha cred för, tack så mycket!

Kommentarer
Postat av: Elin

Snygga converse!Speciellt dom lila;)

2010-10-11 @ 17:28:58
Postat av: Sofia

Elin: :)

2010-10-11 @ 18:04:25
Postat av: Karolina

Mina converse e skitiga :D

2010-10-12 @ 16:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0