2010 I BILDER


Startade det nya året med fyrverkerier.
Gick omkring med bästis i stan på snöiga gator.
Hälsade på mormor i stan ett veckoslut, hemma hos henne finns oftast det här på tallriken, mums!
Insnöade cyklar på tågstationen.
I slutet av månaden tjuvstartade jag med en fastlagsbulle (semla) mitt i mattepluggandet.
Åkte in till Helsingfors med Karolina.
Här käkar vi Cookie Dough!
Elin fyllde år!
Snyggot Jenny.
Åt vändagsgott med mina tjejer hemma hos bästis.
Fyndade min docs på second hand för bara 5 euro.
Bästis plumsar omkring i snön.
Mami gjorde god choklad med grädde, yummie.
Det plev påsk.
Jag fotade fåglar vid stranden.
Hälsade på min kusin och hennes pojkvän, på bilden ser ni deras katt.
Våren kom.
Jag och mina tjejer laddade upp med en massa snacks för en övernattning i en stuga nere vid vattnet.
Mitt i natten gick vi ut på bryggan.
Jag åt morsdagsmiddag på en fin restaurang med min familj och farmor.
Jag åt årets första lunch utomhus.
Jag gick omkring bland med alla vitsippor och nyutslagna blommor.
Jag åkte på klassresa med min fina klass.
Jag fyllde år!
Mina fina vänner överraskade mig med en picknick på stranden, ni e så fina!
Jag tog flygplanet till Cypern med min familj!
Åh, det var så fint.
Popkalaset!
Sötis.
Midsommar.
Jag var till Helsingfors.
Gick omkring i den mysiga saluhallen.
Jag fick hem min fina hood från Motedronningen.
Min lillebror fyllde år!
Åkte med mina girls till ett träsk för att sova över där några nätter och fira Jennys födelsedag!
Gick omkring med Karolina i stan.
Sötaste bästavännen fyllde år!
Jag tog färjan över till Stockholm!
Åt världens godaste frukost.
Det var höstmarknad inne i stan.
Det blev kallt.
Jag var på ett spahotell under höstlovet.
Jag startade min blogg här på blogg.se!
Åt Cookie Dough.
Jag fick min underbara blixt!
Jag och Karolina efter skolan.
Åt julgröt!
Julafton!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Bildbomb, det gillas!

2010-12-31 @ 12:08:29
URL: http://photographyandfashion.blogg.se/
Postat av: elin

Diggar!

2011-01-02 @ 15:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0